Om tre månader går flyttlasset

Alla papper påskrivna. Nu har jag köpt en halv lägenhet. Som tur var köpte Joanna den enda människan jag vill leva med den andra halvan. Så nu ska vi officiellt få ha alla våra saker på en och samma plats och bo ihop.

Sen har jag fått klart att det blir Eurovision och Allsång på Skansen härnäst. Åtta veckor att fördriva tills dess och det ska jag förmodligen göra genom skriva en pitch och spela in en pilot tillsammans med tidigare kollegor. Vi hade ett första spånmöte idag och en grym idé pågång.

Så även om det är lugnt och stilla nu när Melodifestivalen ebbat ut så är det nu allt händer =) Allt som blir fortsättningen på ett händelserikt år. Grymt!

PLUS att jag idag såg ett helt knippe med snödroppar och fick ett litet lyckorus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0