En helg i Örebro

Efter lite roddande var biljtter till andra chansen och efterfesten fixad så jag bokade en biljett till Joanna som gästade Örebro och melodifestivalen i helgen.

Och en helt oförglömlig helg blev det. Joanna gjorde succé och fick så mycket uppmärksamhet och komplimanger från alla möjliga håll. Hon liksom överglänste fotografer, kändisar och journlister på festen.

Jag tyckte det var roligt och kul att få dela med sig av den konstiga verklighet (melodifestivalbubblan) som vi befinner oss i när vi är på turné. Allt blir lite surrealistiskt och jag bara skrattade och log:

När Joanna stod i lobbyn och klämde på Andreas Lundsteds kalla öron.
När hon dansade tryckare med Daniel, sångaren i Pain of Salvation och pressens kameror blixtrade.
När hon blev uppbjuden av Alcazars Tess som insisterade på att Joanna ska bli deras fjärde medlem.
När Joanna på efterfesten säger till Tobbe Ek, "Är inte du han från expressen"
När hon får adress och nummer till Darins låtskrivare som vill skicka in ett bidrag med Joanna nästa år.

Ja.. listan kan göras lång. En oförglömlig helg. Och jag är bara så stolt att hon är min och att hon fick känna att hon passar in bland stjärnor, glitter och glamour.

/linn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0