Nytt år nytt projekt

Nu sitter jag här i Stenskjulet. Tillbaks på jobbet efter ledigheten. Är glad att jag fick komma tillbaks och att det blev just det här projektet. Milstolpe i karriären.

Det kändes vansinnigt stort när jag första gången tänkte tanken. Det jobbet ska jag ha.
Så småning om kändes det inom räckhåll och är vi i full gång.

I morse filmade vi en trailer för Eftersnacket som kommer ledas av vår reporter och en hemlig sång och dansman och på söndag ska vi spela tennis med Måns Z.


Melodifestivalen 2010 - Mindre än fyra veckor kvar innan vi åker på turné. Oj va jag kommer längta hem.


Kommentarer
Postat av: mammut

Lycka till min dotter det här kommer gå så bra,tänk att ha det här i ryggsäcken när du går vidare.Snart är du hemma igen. Vi önnskar dig all lycka mamma och pappa, stugan står kvar.

2010-01-08 @ 17:44:21
Postat av: Fredrik

Lycka till! Det kommer gå kalas.

2010-01-10 @ 17:28:51
URL: http://www.fredrikwinberg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0