Trollkarlen från Oz

Joanna Eriksson i Trollkarlen från Oz

Trollkarlen från OZ - Tibble Trollkarlen från OZ - Tibble Trollkarlen från OZ - Tibble Trollkarlen från OZ - Tibble Trollkarlen från OZ - TibbleTrollkarlen från OZ - Tibble Trollkarlen från OZ - Tibble  Trollkarlen från OZ - Tibble 

Mitt engagemang i musikalen Trollkarlen från Oz blev lite större än jag tänkt mig. Jag är i grund och botten inte alls speciellt förtjust i musikal, men med Joanna på scenen var det svårt att hålla sig ifrån att sitta publiken. Sen såg jag i och för sig tre extraföreställningar för att jag var med och filmade. Första gången jag filmat en föreställning. Det var riktigt kul.

Sista föreställningen tog jag med min egen kamera. Här är ett axplock av mina bilder.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Riktigt bra bilder Linn!

2009-05-11 @ 08:43:53
URL: http://www.fredrikwinberg.nu
Postat av: Linn

Så jääääkla läckra kostymer!

2009-05-11 @ 14:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0