Sexualupplysning på kontoret

Jag kommer på tusen taker varje dag att blogga om.

Häromdagen ville jag nämna att vi nu gjort av med den sista rullen toapapper som vi köpte innan jul med renar som motiv. Kändes lite som att julen var över på riktigt på något vis.

I går provade jag något nytt för att hålla liv i den lilla växtligheten som finns kvar här hemma.. Jag vattnade min aloe vera planta med citronsaft. Vi får se vad det ger för resultat.


I dag satte jag praktikanten på kanal5 i hårt arbete. Jag har just blivit tilldelas Fråga Olle sajten och skriver nu suspekta listor som jag ligger på skrivbordet. Här är bara ett axplock av orden på listan - Knulla, onani, fetischer och homosex.

Sen frågade Sara om det fanns några uppgifter som hennes 14 åriga praktikant kunde få syssla med.

Jag gav henne i uppgift att skriva 10 frågor till ett sexquiz. Sen fick hon surfa runt hur mycket hon ville och googla på ordet sex. Istället satt hon och skrev på facebook. Då gav jag henne ett tips och visade några intressanta artiklar om fontänorgasmer och analsex som hon kunde hämta inspiration ifrån.

Nu blir det till att äta av den där ananasen som jag köpte för mina sista slantar.

Vi hörs! Ciao..


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Mitt toapapper med snögubbar på är slut.

2009-03-19 @ 16:54:03
URL: http://www.fredrikwinberg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0