Helgalen helg

Helgalen helg blev det ute på Ljusterö med familj och familj och deras vänner i festliga kläder. Anna-Lena fyllde 50 och blev totalt överraskad av de senaste två månadernas planerande som skett helt bakom hennes rygg. Vi fick med alla ingredienser som behövdes för att göra det till årets fest.

Ingredienserna var:
En initiativtagare - Micke
En härlig lokal - Bygdegården
Ett grymt Livebandet - Rasmus och gänget
Tre snygga sångare - Sebbe, Jakob och Joanna
En smaskig buffé
Fina lampor och ljusslingor som klädde hela rummet i snygga färger - Tack Calle
60 inbjudna gäster i schlagerkostym
En kaka till kaffet
Och Pepsi max så det räckte och blev över. (Har 8 liter kvar som jag ska släpa i omgångar hem från Skärgårdsstad)

Kommentarer
Postat av: dino

pepsi max <3

2009-03-30 @ 14:49:12
Postat av: Joanna

Hahaa, lessen för att jag inte bidrog med att bära med någon Pepsi. Jag får ta dubbla lass nästa gång vi är hemma hos mig säger vi :) tack för en bästa helg! love.

2009-03-30 @ 16:53:12
Postat av: Pappsen

Du glömde Anna-Lenas långa haka när hon kom till festen. Men visst var det kul.

2009-03-30 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0