God believes in me

Nog för att man får glädjas åt att det är våffeldagen den här veckan. Men jag tror nog att tisdagen den 24 mars ändå är min turdag.

Orosmolnen har tätnat inför den kommande arbetslösheten. Bara två och en halv vecka kvar på kanal 5 och det svider.

Men i dag fick jag glada besked

Nr 1: Svar på mail om jobb på SVT. Har nu fått till en intervju och bara det känns smått fantastiskt så det gläds jag åt.
Nr 2: Blev på lunchen påmind om skatteåterbäring som jag totalt glömt bort. Kommer hem och finner kuvertet och just nu infinner sig känslan av att jag precis vunnit drygt 10.000 kr på triss.

Som jag någongång tidigare sagt:
"I don't believe in God but somehow God believes in me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0