Episode one - channel five

Ja.. Man skulle kunna beskriva det som att det är ett steg uppåt i karriären. Från Fyran till Femman.

Blev välkomnad med en ståtlig bukett blommor på skrivbordet när jag kom till jobbet i morse. Förmiddagen var lugn. Fick en dator, en rundvandring, ett varmt välkomnande på intranätet samt en instruktion i hur man låser och larmar hela huset.



Elin Kling har fått bistå med sin plats på kontoret så här sitter jag nu.

Min plats på kontoret

Jag har sett två episoder av RAW comedy och ett avsnitt av Charterhjältar där Berk Karlsson gjorde liv i luckan.


Kommentarer
Postat av: dino

likadan dator som ja juuu :D

2009-03-03 @ 00:35:54
Postat av: Fredrik

Lycka till nu :)

2009-03-03 @ 14:47:33
URL: http://www.fredrikwinberg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0