En sommar på Skansen

Lemur på Skansen har fotat och filmat hela sommaren och nu är det bara två veckor kvar. Jag längtar redan till nästa sommar. Bara hoppas jag får stanna kvar.

Magnus Carlsson. Foto: Linn Muhr

Se ett klipp med Magnus på Allsångswebben.

Alexander Rybak. Foto: Linn Muhr Johan Palm. Foto: Linn Muhr Måns Zelmerlöw. Foto: Linn Muhr Caroline af Ugglas. Foto: Linn Muhr John ME. Foto: Linn Muhr Kevin Borg. Foto: Linn Muhr Tomas Ledin och Shire. Foto: Linn Muhr Mia Skäringer. Foto: Linn Muhr Pubilkbild. Foto: Linn Muhr


Kommentarer
Postat av: Robin

Du är så grym!

2009-07-24 @ 12:22:32
Postat av: Joanna

Så himla stolt fru.

2009-07-25 @ 14:33:10
Postat av: linn.

Hehe.. wait.. jag ska banne mig se till att få göra melodifestivalen. Det är mitt sista mål i den här karriären sen kan jag lägga av.

2009-07-25 @ 18:14:58
Postat av: Linnéa

Muhr. Fatta att jag har missat din tv-kanalsövergång igen. Och inte fått höra nåt förrän jag hängde på KP-redaktionen och fick detta berättat av Mallan. Ja jisses... det verkar ha varit en grym sommar hittills i alla fall, heja dig!

2009-07-29 @ 15:16:39
URL: http://ordentlig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0