Sena mellandagar

Liten lemuhr blev ynklig och sjuk i fredags. Farbror doktorn tog blodprov och sa att det inte var något lurt med lungorna utan bara en virusinfektion.

Fick använda huset på fritz janssonsväg som sjukstuga och fina mor i stugan medicinerade mig till sömns med några bäska droppar (hostmedicin).

För egen del blev det inget jätte jubileumsfirande på revyn i lörsdags. Åkte ner efter föreställningen och såg bandet spela tillsammans med vänner och annat löst folk som tog ton. Orkade inte ens ta med mig kameran.

I måndags hade jag fått det mesta av rösten tillbaks för att kunna göra en jobbintervju på Kanal 5. Får svar redan nu i veckan på hur det går. Håller hårt i mobilen tills dess. Innan intervjun åt jag lunch med Masken på blåbär vid Odenplan och fick min julklapp. Det var den fantastiska lilla boken "Drinkar för gravida" . Fantastis på det vis att drinkarna till och med frestar en nykterist.

I dag har jag spenderat hela dagen som vikarie på Skärgårdsstad. Lekt hängagubbe och spelat fotboll.

Känns som att den här veckan består av ett gäng sena mellandagar. Väntar på att saker ska hända. Hoppas att något händer. Och att jag snart är igång på riktigt igen.


Kommentarer
Postat av: dino

Håller tummen för dig! <3

2009-01-13 @ 23:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0