Pinsamma jag

Att hitta ett par stövlar i storlek 41 har varit ett projekt för Joanna hela hösten. I förra veckan var hon lycklig över att ha hittat ett par men det visade sig att den ena var felsydd och det hela slutade i en tragedi.

I dag vandrade vi genom centrum i väntan på bussen hem. Jag tog tag i Joannas hand och drog henne till skoaffären. Där gick jag runt och pekade och  försökte hitta ett par som kunde passa. Tillslut kunde Joanna inte hålla sig längre.

-Men va fan
-Vad?
(Joanna tittade på sina fötter)
-Oj! Nya skor. Haha.. Va fina.

-Idiot.
-Men vadå
-Jag fattar inte att du inte märker nått
-Men åh

Pinsamma jag som inte sett att hon köpt nya stövlar.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Känns skönt och veta att det inte bara är vi killar som är ouppmärksamma ibland :)

2009-02-12 @ 10:12:29
URL: http://rikfred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0