Just nu

Ser ut genom fönstret där mor står och krattar löv i blåsten. Påminner mig om Nalle Puh om hösten när alla löv bara yrar omkring.

Jag har just tagit med Calle och Madeleine ut till ön. Här ska jag fixa det sista inför nya Revy Obscen-sajten och sedan grilla lite lax innan jag åker tillbaks för att fika med Jennie som är hemma i fyra dagar innan hon åker till Mallorca för att jobba som showartist den här säsongen. Vilket betyder att min och Joannas semster redan är planerad.

Joanna för övrigt repar musikal för fullt inför premiären på torsdag så henne får man bara träffa en timme innan man ska somna och en knapp timme när man vaknat innan hon far iväg igen. Fantastiskt med en fru som är i farten medan jag själv klarat av att fördriva tiden den första veckan efter jobbet på kanal 5.

Vågar inte riktigt fira något nytt jobb än för min egen del, men allt tyder på att det blir svt snart.. Får det bekräftat i veckan och då ska bara lönen förhandlas.

.



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag vet att du fick jobbet. Grattis.

2009-04-25 @ 10:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0