Vad gör man av 2 lediga timmar

Idag är första kvällen den här veckan som jag är hemma innan klockan tio. 21:40 stog klockan på när jag kom innanför dörren hemma hos familjen Eriksson. Åh.. jag såg fram emot två härliga timmars ledighet innan jag ska sätta batterierna på laddning och lägga huvudet på kudden.

Får lite beslutsångest bara.. Vad ska jag göra av dessa två timmar. Se klart på Matrix eller spela ett parti schack. Hm.. Livet är fullt av så många bör och ska. Tur är väl det. Eftersom jag ändå inte kan göra något vettigt av valfriheten.

Det blir nog schack trots allt.

Eller Matrix....... eller schack.

Vi får se. Helt enkelt.


Ps. Programmet till föreställningen är klart och nu är scenbygget nästan i hamn. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0