Mobbad på msn

Så här kan det gå när man blir haffad och ställd mot väggen av Johan på TVplaneten.


-Du ser ut som värsta stalkern på din msnbild! Ha ha vem är tjejen?
-Hon är min =) så jag får stalka henne

-Kilar ni stadigt?
-Ja..=)
-Sedan hur länge?..? Well, you make a cute couple

-Tack..sedan i somras
-I see Grattis

Tack tack..hon är ett kap..
Yngre eller äldre?

Hehe, lammkött

På allvar? ha ha

-Ja
-Hur mycket yngre?

-Du ska få gissa..

Eh?Hon är...
-Lite yngre..än jag

-19?

-Haha..skit i det nu..

-19?
-Typ

-18!?

-Haha, jag säger inget

-Din tystnad är talande

=) Hon är inte under 18 så kan vi formulera det http://www.revyobscen.se/ ta med flickvännen och kom och titta
 
(En liten stund senare när Johan gjort lite detektivarbete)

-Elsa Joanna  Maria Eriksson fyller 19 år den 26 februari så du ljuger ju inte om åldern...Dessutom tar Joanna studenten nästa år
-Haha
-Vilket innebär att hon gick tvåan på Tibble gymnasium när ni träffades
-Nej nej.. eller.. hrrmff.. vi träffades i våras..

-Prexis!
-Men det hände inget förrän i sommras =)

-Tsss det spelar ingen roll! Ni träffades när hon gick andra ring. Grattis!

-Kul kul, det är skillnad på 18 oc h 18. Min lillebror är 18 men dom spelar i olika divisioner
-Men de går i samma klass?
-Neej han går el programmet=) haha
-Han går i parallellklassen!
-Hon är en estet
-Naturligtvis, och så var hon med i årets revy. Det var så ni träffades

-ja..

-Du har ju en bild på henne och nallen där..på hemsidan..

-Ha ha, allt jag undrade var om du var en stalker... men då kan vi ju utesluta att du hängde utanför hennes skola och väntade på henne fast det kanske du gör nuförtiden å andra sidan står och hänger med hojen när det ringer ut.

-Nej jag stod inte och hängde hämtade henne en gång.. hehe men då gömde jag mig.. flera hundra meter bort
-Ha ha, så lite skäms du ändå - för din gumm-sjuka. Du får ta med henne på någon personalfest någon gång, så vi får retas lite med dig

-*snyft*  Ja... det ska jag göra.. Garanterat! Så önskar du snart att din FRU var 18

-Min fru är lika gammal som du. Det är ungt nog. Men inte så mycket som SEX ÅRS SKILLNAD!!! OMG!!!
-Ok.. så vad ska jag göra..? Göra slut!? Hon är f*n den grymmaste tjejen i galaxen

-Ha ha verkligen inte göra slut
du får helt enkelt stå ut och ta lite stereotyp mobbing tills hon tar studenten eller i två minuter till, tills jag har tröttnat.


Kommentarer
Postat av: Nathan Aka Bullen

Jag tycker iaf att det är himla roligt! du och joanna alltså =)



Kram påre syster

2008-09-20 @ 12:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0