The beginning

Nu sitter jag här på jobbet. Klockan är fem över  tre. Det är ingen måndag klockan kvart i tre på eftermiddagen. Det är lördag natt och alla fina underbara vänner dansar runt på teatern. Missade sista föreställningen. Känns minst sagt surt. Missar Joanna på dansgolvet och Daniela i buskarna.

Bortsett från allt det där så har kvällen gått fantastiskt j*vla bra. Jag och Patrik ska ha en sån feeet eloge för allt slit.

Bara för att jag är trött och hungrig skulle jag kunna börja gråta nu. Nöjd kommer jag somna. Om sex timmar ska jag upp och städa en teater.

"The end is only the beginning och something new"


Kommentarer
Postat av: Mor

Puss från Mamma.saknar dig ag hoppas att vi får ses före den 24 december.Älskar dig/Mor

2008-10-06 @ 06:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0