Tre månader senare



  

En heldag med mor och far och några tusenlappar senare så har jag äntligen kommit iordning. Flyttade in för över tre månader sedan men inte förrän nu känns det riktigt bra. Med en mor som designar och en far som borrar, mäter och skruvar så blir det nästan lite för bra.

Nu sitter Joanna och jag här och bara tar det lugnt. Imon är det måndag. Vilket numera betyder ledigt och då blir det ut till Ljusterö för att sy ett draperi till hallen som pricken över i. =)

Världens största tack till mor och far för all hjälp, för att ni tog er tid och för att ni alltid finns där.
Älskar er!

Kommentarer
Postat av: mor

Tack Linn för att vi får vara med och hälpa dig.ag älskar att få stala,förlåt det saknas en bokstav i datan.hallen kommer att bli super med dekoratione som ni har satt upp.puss och sov gott. Mor

2008-10-12 @ 23:25:55
Postat av: vanten.

men oj vad fiint det blev. jättemysigt ju!! kan man hyra Kattis?? :) jag behöver också någon som kan inreda min lägenhet!!

2008-10-13 @ 01:07:30
Postat av: Anonym

riktigt läcker lägenhet! som taget ur ett av dem där inredningsprogrammen :)

2008-10-13 @ 02:26:10
Postat av: Fredrik

Det där blev riktigt snyggt! När kommer du och inreder min lägenhet?

2008-10-13 @ 08:56:13
URL: http://www.rikfred.se
Postat av: Mallan

Superfint!

Höstmys och hångel. Verkligen. :)

2008-10-13 @ 10:04:54
Postat av: N

Supersnyggt! men du glömde nämna mig, handen, soffan och räcket! =D

2008-10-18 @ 03:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0