Summering

Alla papper är ifyllda. Fick lite hjälp av far med uträkningar av moms och beskattningsunderlag. Och om allt går som det ska så har jag fått min f-skattesedel inom två veckor och kan räkna mig som egen företagare.

Stjärnor på is-bubblan spricker när som helst. Bara fyra helger kvar och både jag och Patrik har konstaterat att vi kommer sakna 14 timmars jobb varje lördag. Men det finns säkert annat man kan hitta på.

Har utmanat mig själv lite och börjat lära mig använda kameran. Så nu är jag både fotograf och reporter =)
Det du Morgan Pålsson!

Snart ska det lunchas med Jennie. Vi har en hög av moraliska dilemman att reda ut.

Jag har slutat skriva veckans märkligaste för att kändisvärlden börjat bli vardagsmat. Men här kommer en lista.

Markus Fagervall och Carina Berg poserar med min morotsmössa.
Tony Irving bjuder mig på raggmunk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0