Vad blir det till frukost

Calle och Linn rotar runt i köket för att skrapa ihop lite frukost/lunch.

-Varför står det kattmat i frysen Calle?
-Jag vet inte.

(Calle öppnar burken)

-Vad fan är det i den, säger Calle
-Mm gott. Två trädgårdssniglar.

Är min mamma är djurplågare? För det är väl inte pappa som ställt burken där. Sen frågar jag mig om jag verkligen vill veta vad sniglarna gör där. Blir det dekoration till min tårta eller ska någon ut och fiska  val med snigel som bete.

 

Appropå bete så undrar jag om det är någon som är sugen på att köpa 200 kilo köttfärs och ge sig ut på dinosauriejakt.


Kommentarer
Postat av: ava.

okej. jag vill ha en uppföljning på den här. vad ska kattis ha den till??

2008-05-22 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0