Spontanitet

Någon övertalade mig till ett spontant besök på klubb G.
"Take your plans and break them" Nån gång måste man leva upp till det också.
 
Tjejen med stämpeln i dörren startade en konversation
-Du har motorcykel va?
-Ja, jo. Hur visste du det?
-Jag skrev till dig på qx för två dagar sen.
(panik tänker jag som alltid försöker vara artig och svara på alla meddelanden och skäms över att jag inte minns henne så jag försöker rädda situationen)
- Jahaaaaaa. men du. Jag lovar att svara! Om jag har meddelandet kvar. (det var väl trevligt sagt tänkte jag)
- Du har redan svarat
(panik igen över att jag inte har en aning om vad jag svarat. Sen fick jag min stämpel och skämdes hela vägen till garderoben)

Sen utlovade jag en cola i baren och en puss på kinden till T om hon kom förbi. Jag hoppas att det var colan som lockade eftersom jag inte infriade andra halvan av avtalet. Tre plus till dig och två minus till mig.


Kommentarer
Postat av: Bullen

tror nog du börjar få en släng av våran faders oslagbara närminne minsann :P ^_^

ses näst nästa helg syster yster

2008-05-20 @ 01:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0