Håkan fixar

Håkan sa till mig i veckan att jag skulle komma förbi Nyhetsmorgonstudion på Söndag. Istället satt jag hemma i fotöljen och åt frukost. Slår på TV:n och där står Håkan och Amanda Jenssen.

Håkan med datorn får genast ett meddelande på MSN

-Herregud håkan.. Kyss henne från mig!
-Haha! Fan vad kul om jag skulle plantera en på läpparna och säga "Den här är från Linn, bara så du vet.
-Jag dör..
-Ååh, sötnos! Jag förstår hur du känner. 
-Nej, det här förstår du inte. Amanda är mitt freecard. Hade Sandra Bullock förut..
-Ja, men jag känner samma för en handfull kändisar.
-Haha..
-Aah, kan haja Sandra också... men mina är typ Nicole Kiddman, Elisha Cuthbert, de två i Sugababes samt Carin da Silva.
-Jag skulle kunna döda för att få va i dina skor.. Bara idag. Sen är du kille och snygg.. du har ju värsta chansen. Världen är så orättvis
-Haha, ja tyvärr kunde jag inte bry mig mindre. Jag har ju min lilla snoffsa som jag är kär i...och så är inte Amanda min kopp te helt enkelt.
-En mindre att konkurrera med det är ju iofs bra
-You bet och så håller du tassarna borta från Carin i gengäld. 
-Absolut it's a deal! Men fixar du en dejt åt mig med Jenssen. Jag har bra referenser =)
-Jag ska se vad jag kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0