En födelsedagsdag

För första gången i mitt 24 åriga liv så vaknade födelsedagsbarnet helt utan uppvaktning. Ingen sång, ingen tårta, inga blommor i vas. Men någongång ska man bli vuxen med. Känner mig inte bara vuxen utan också på gränsen till väldigt gammal. har beslutat att aldrig mer sluta färge håret, eftersom risken att hitta gråa hår har ökat avsevärt.



Kväll med the family på ön. Calle stod för kreativitetet när det kom till presenterna. Vad sägs om ett hygienkitt med två toarullar, tandborste, shampoo och balsam för tort hår och ett paket med disktrasor. Fantastiskt, Lemuren älskar praktiska presenter.

  

Av Robin och Neo fick Linn en bok som heter 101 saker som du bör veta hur man gör. Hur byter man en glödlampa eller, hur lagar med en strumpa till exempel.

Mor och Far hade snappat upp min parfym på önskelistan och planet earth boxen. Och en grym bok med hundra stora filosofer. Kommer citera ur den i fortsättningen.

Nu har solen gått ner och tårtan ligger och vilar i magen. Finast ikväll var promenaden! Den här ön ger mig ro i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0