Vårstädning

image530

  

Bjöd in mig själv på middag hos mor och far. Dom hade redan bjudit in lite annat löst folk så en tallrik till vid skulle inte skada. Men innan middan så skulle det vårstädas lite. Ett och annat träd skulle sågas ner och en eldas och jag tog chansen att grilla lite korv samtidigt som lillebror tog chansen att fotografera sin systers as. Hm..

Jag brukar säga att jag lever efter mottot hel och ren, men nu när jag ligger där och krälar i mina trasiga byxor känns det helt plötsligt som en lögn.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha... du e ju helt underbar!! Goa människa!

2008-03-09 @ 19:29:45
Postat av: linn.

Jag sitter och funderar på hur många mikaela jag känner. Tror jag känner en. Men hon tycker inte att jag är så go. Hm..

2008-03-09 @ 22:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0