"Jag ä lång, blond och snygg"

Här kommer den utlovade rubriken. Grattis Anna Kock! Hon låg i sin bakfylleångest i morse och tröstade sig med det faktum att hon i alla fall är lång, blond och snygg. Vad säger man. Det ligger kanske nått i det där.

Vid klockan 22 igår sa två av tjejerna på kalaset hemma hos Hanna att dom skulle åka hem till uppsala. När hon plockande fram bilnyckeln fick mina synapser någon form av kortslutning och jag hörde mig själv säga
-Jag åker med.

Tio minuter senare var jag påväg till Uppsala. Där fanns en fin fröken Kock och en Mästerkatt som var på sitt bästa partyhumör.

image508

Uppsala borde besökas oftare. Dom är helt fantastiska dom små liven och jag är glad att veta att dom finns. Mitt favoritpack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför linn, står lilla röd och hånglar med en banan i hissen? märkligt må jag säga

2008-03-03 @ 14:02:02
Postat av: Tomas E

Märkligt? Jag skulle inte känna igen henne utan bananen.

2008-03-03 @ 22:07:12
URL: http://eketorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0