I'd sleep with Linn

Alla behöver vi en egen slogan. Jag har testat Sloganizer. Petade in mitt namn och fick min slogan.

I'd sleep with Linn


Var självklart tvungen att peta in några av mina nära och kära:

And on the eighth day, god created Robin
You don't want Linnea as your enemy!
Herlitz makes dreams come true
Jennie. The power on your side
The secret of Fredrik
Kocken
extra dry!
Mamma takes good care of you
Always the real thing, always pappa
Calle, just the best
One goal, one passion - Madde
The magic of Masken
Don't play with fire, play with Sara



Är du inte nöjd med din slogan kan du ju alltid testa sloganiser.

Kommentarer
Postat av: dino

nämen åh, haha (= söta du (:
well, I'm quite explosive.. på ett annat sätt.. hha
gullis!

2008-03-13 @ 08:33:35
Postat av: Robin

Jag är nöjd

2008-03-13 @ 09:27:29
Postat av: linn.

Ja Robin, jag förmodade att just din slogan skulle falle dig i smaken.

2008-03-13 @ 19:45:17
Postat av: Fredrik

The secret of Fredrik.. den kan ni fundera på.

2008-03-15 @ 11:36:05
URL: http://rikfred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0