Godmorgon

image542

Klockan 07:00 går alarmet på klockan. Jag tar telefonen stänger av alarmet och när jag satt mig upp i sängen fotar jag det första jag ser. Svårslaget. Eller.. Kanske inte att jämföra med verandan på Ljusterö, men för att vara mitt i betongdjungel så är det ju helt ok. Vem som helst förstår att det inte går att hitta 80 nya kvadrat med ett sånt här läge till ett niceprice.

Men för att inte deppa ihop har vi en ny taktik jag och Karro. Vi intalar oss att det kommer blir bättre. Det kommer att bli badkar, kanske till och med bastu. Det kommer bjälkar i taket och en balkong. Ja kanske till och med en takterass. Härligt! Jag längtar nästan tills vi är på plats. I vårt nya hem. Utan tågräls och med persienner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0