Du ser rakt igenom mig

Jag var inte den enda som stod för spontana besök i helgen. Igår gjorde Kocken sig besväret att komma hit men hon glömde nått i morse vilket ledde till dagens msn konversation.

-Du har en t-shirt här..
-Åh min katt tröja
-Ja..
-Typiskt
-Jag tror att du lämnade den för att du ska ha en anledningen att komma hit och hämta den
-Ta väl hand om den
-Haha..
-Du ser rakt igenom mig
Jag ska tvätta den i 90 grader och sen sätta den på min favoritdocka..
-Låt bli!
-Min vodoodocka.. som heter Anna..
-Nu är du sådär otäck, ta tillbaks!
-Nej då.. jag brukar klia den på ryggen. Det tycker hon om min lilla vodooanna
-Ha ha och klappa på magen
-Kocken.. jag tror jag blev tappad som liten. Nått fel är det
-Ha ha antligen linn! det tog dig ett tag att komma på!
-Men du sticker ju nålar i huvudet på levande små varelser som de sedan slänger i gaskammaren
-Undra hur tappad du blev.
-Många många gånger från höga höjder men jag är hemskt medveten om det
-Det gör inte saken bättre
-Jo lite
-Jag ska få dig omyndigförklarad.
-Åh blir du min förmyndare då! Kul för dig
-Ja.. jag antar att ingen annan vill ta på sig det jobbet. Du kan skicka över dina kontouppgifter nu med en gång och den där biljetten till Bahamas. Så skickar jag ett vykort.
-Ha ha jag tar tillbaks jag vill inte
-Du har ingen vilja längre. Jag bestämmer allt
-Så vi kan vara ihop för alltid
-Det skulle du gilla va. Eller inte...
-Du ser rakt igenom mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0