Du blir vad du äter

The big boss Rickard dök inte upp förrän efter lunch. Så det fick bli ett morgonmöte under ledning av Maria (bilden i mitten).  

Men när katten är borta dansar råttorna på bordet. Anna hade fått sin leverans av Twizzlers från USA och erbjöd allas smaklökar en  upplevelse utöver det vanliga. Vad vi mer gjorde på mötet det kommer jag faktiskt inte ihåg..

  

Mycket att göra nu. Håll er uppdaterade på tv4.se.
Linn ska i alla fall jobba jobba jobba även i helgen. Glad och tacksam över att jag faktiskt får betalt.

.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hej,
tänkte bara snabbt kolla med dig var/hur din kompis Anna beställde sina Twizzlers.Försöker nämligen besälla jag med...

maila gärna mig om du orkar :)

tack på förhand!

2008-03-19 @ 04:43:27
Postat av: Charlotte

min mailadress (om den inte kom med) är : [email protected]

2008-03-19 @ 04:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0