Svåra beslut

  

Vaknade igår morse och funderade på hur långsamt en hel dag går om man beslutar sig för att vara hemma själv och tvätta fönster. Fick panik och ringde lillebror men han hade beslutat sig för att vara hemma och tvätta hela dagen. Ringde Joanna men hon hade beslutat sig för att sova som en stock och inte svara i telefonen.

Jag tänkte att det är roligare att glo på Robin när han tvättar sin tvätt än att tvätta mina egna fönster. Cyklade till Berga och hängde med lillstrumpa.  Länge sen vi umgicks bara bror och jag. =)  

Rätt som det var hade Joanna bestämt sig för att vakna och när hon ringde gjorde vi stora planer och åkte ut till ön. Glömde muminkexen hemma, men fotboll och grillat blev det.


Kanske borde jag ha tvättat fönster men "Att göra det man måste är att göra det man vill"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0