Nya hot från Kurris

För en liten stund sen så hade jag för många pågående konversationer på msn samtidigt. Kocken alias Kurris det självömkande lilla livet kunde inte riktigt hantera konkurrensen.

-Fast nu har jag skrivit till fel person, jag pratar med en Anna i min klass samtidigt, hon ska ha ett namn på sin blogg
-Tänkte väl det, fattade ingenting
-Du är inte den enda Anna =/ men den enda kurris
-VA! Jag är den bästa! visst?
-Visst visst
(Paus)
-Bäst på vadå menar du
-Du är den enda vilda lemuren på fastlandet
-Sweet...
-Bäst på allt!
-Du är bra, det är du. Så ja, snäll Kurris.. inte bitas.
-ÅAååååh din vidriga halvapa!
-*viftar på den randiga svansen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0