Gott nytt år!



Jag fick fira ett fantastiskt nyår med fina vänner i Stocksund. Festen började vid 19:00 och avslutades drygt 12 timmar senare.

Jag har nog aldrig firat ett nyår och känt mig på bekymmersfri. Ledighet, familjen och vänner, både nya och gamla har verkligen fått mig att må riktigt bra. Så en bättre början på det nya året är svårt att tänka sig.

Kvällens bästa kommentar fälldes av Martina som kom utrusandes från toaletten
-Vem har bajsat hemma hos någon annan, på självaste nyårsafton. Det luktar bajs på toaletten.
Det blir tyst i några sekunder sen fortsätter hon upprört
-Vem gör nått sådant? Svara på det!

image420
 
   

Nyårslöfte: Jag ska under 2008 ge människor ärliga komplimanger. Jag ska inte bara tänka positiva tankar om människor utan även säga det jag tänker till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0