Aktiespar - Vuxenpoäng

Jag tror att detta kan räknas som en vuxenpoäng. Jag har skapat en depå för att  köpa och sälja aktier på nätet. Något som jag velat experimentera med länge men som bara inte blivit av. Oavsett hur det går så tror jag att mina chanser att tjäna en hacka ökar i förhållande till de investeringar jag gjort i enarmade banditer de senaste 5 åren. Lagom tills jag blir pensionär så har jag kanske skramlat ihop till en solsemester inklusive solstol på mallorca om inte annat så kanske bara en solstol. Håll tummarna!

image449

Kommentarer
Postat av: Tomas E

Jag kan hälsa att jag kammade hem feta vuxenpoäng igår när jag både drack en lättöl och hade godis hemma utan att äta upp allt på en gång.

2008-01-23 @ 00:29:50
URL: http://eketorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0