Små lampor ska dö

Kanske det värsta som finns är små enerverande lampor som lyser i mörkret när man ska sova. I alla fall när man sover i ett rum som ska vara helt mörk med rullgardiner och hela baletten. Då räcker det med en liten liten lampa som blinkar under ett skrivbord någonstans för att man ska må dåligt. Det är precis just då som man lagt sig tillrätta med duntäcket ända upp till näsan och kroppen har fått en perfekt sov temperatur som man upptäcker den. Åhhhhhh lampj*vel. Du ska dö!

Men idag så somnade jag som en stock lagom efter lunch med en bit mat i magen. Vaknade ex antal timmar senare. Pigg, men förkrossad över att jag gjort det igen. Nu kommer jag uggla här hela natten.

Dagens tack går till Frasse som visat mig tusen nyanser av grått och gett mig en introduktion i videoredigering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0