Piinsamt

Jag anser att vissa inlägg i den här bloggen är rikigt läsvärda men emellanåt så blir det för mycket utfyllnad. Så jag tänkte ta och bjuda lite på mig själv nu och plocka fram ett lik ur min garderob.

Det finns sådana där låtar som man skäms för att säga att man tycker om. Eler kanske till och med artister som man tjuvlyssnar på ibland när ingen annan hör. Så nu har jag plockat fram ett litet guldkorn. Som jag skäms för. Bara för att denna blogg ska kännas ännu mer exklusiv och personlig.



Han är så himla sockersöt och jag har sagt det förr. Ska jag bli straight då är det för att ligga med den här mannen. Så nu vet ni. Men ni älskar mig ändå. Bara för den jag är =)


Kommentarer
Postat av: Mallan

:) Men det hjälper väl inte att bli straight...? Måste du inte genomgå ett könsbyte för att få honom på kroken?

2008-02-12 @ 09:30:21
Postat av: linn.

Jo.. det med. Men jag har jag tur kanske jag lyckas omvandla honom med.

2008-02-12 @ 09:53:36
Postat av: Fredrik

Ja, det här var faktiskt lite pinsamt linn

2008-02-12 @ 09:59:26
URL: http://rikfred.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0