Moderna museet och kundsupport

image479

  

Idag tog Linn på sig slipsen och vandrade genom en fantastiskt solig stad till Moderna muséet. Dom tre på bänken där hör inte till utställningen utan det är mina klasskamrater. Just dom här tycker vi om. Massa.


Nu ska jag berätta hur det kan gå när man vill ha teknisk support från telefonoperatören 3.

Besök nummer 1 (Täby centrum):
-Jaha, nej med så här ska det inte va. Då får vi skicka iväg den. Men vi har tyvärr inga lånetelefoner.

Besök nummer 2 (Kungsgatan):
-Oj då, nej med det här va inte bra. Men vet du. Gå till 3 media center så lagar dom den på plats. Så slipper vi skicka iväg den.

Besök nummer 3 (Stureplan):
-Nej men det här va inte okej, men vi har tyvärr inga delar hemma så du kan komma tillbaks imorgon eller i början på nästa vecka.

Besök nummer 4 (Stureplan):
-Jaså, men det här får vi ta och laga. Kom tillbaks vid klockan fem.

Återkommer samma dag vid klockan fem för att  äntligen hämta den lagade telefonen.

Besök nummer 5 (Stureplan):
-Du, vi hade tyvärr inga delar hemma. Du får komma tillbaks i början på nästa vecka.

TACK SOM F*N!

Kommentarer
Postat av: Tomas E

3 och ComHem slåss hårt i kampen om Sveriges företag med sämst kundservice...

2008-02-14 @ 00:17:55
URL: http://eketorp.blogspot.com
Postat av: ava.

detta skulle aaaaldrig hända på telia. me just tell you ;)

2008-02-28 @ 08:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0