Johan och jag

Tredje besöket hos naprapaten på en vecka. Första besöket var hos en mycket söt flicka, oturligt nog fick vi avbryta behandlingen på grund av smärta och tårar. Andra besöket var till en Daniel, en trevlig kille fast med kalla händer. Och idag återvände jag för att få behandling av en MrJohan.

Han hade varmare händer och ett brinnande engagemang. Fick massage och manipulation och nästa gång sa han att vi ska testa med lite el=/  Och eftersom jag är så open minded så tänkte jag att det blir nog spännande för elektricitet och stötar har jag aldrig testat förut. Jag fick dock känslan av att han kanske stötte på mig redan två timmar senare.

Då ringde han nämnligen och frågade om jag satt ordentligt på stolen på jobbet. Hm...

Nu ska jag göra några övningar som Johan gett mig så att han inte blir besviken nästa gång vi ses.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Johan, vilken kille. Man kanske skulle bli naprapat?

2008-02-25 @ 21:55:51
URL: http://rikfred.se
Postat av: linn.

Jag tror du skulle passa som naprapat :) Eller massör. Det är faktiskt snäppet mysigare. Men jag blir lika avskräckt varje gång jag ser alla överviktiga gubbar med hår på ryggen som man inte vill ta
i med tång. *oj* var det rasistiskt eller bara diskriminering av det manliga könet. Jag tror jag lämnar det där innan jag målat in mig i ett hörn.

2008-02-25 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0