Fredagsöl

image504

  

Två veckor på praktiken och nu har mina första insatser börjat resultera i en handfull komplimanger. Fått beröm för min grafiska ådra från flera håll. Massa glad blir jag. Bland annat från Christoffer på kortet i mitten som råkar vara Art Director. Han yppade nått om att han ser ett behov av en grafisk resurs och tyckte det var bra att veta om jag var intresserad av det området. Som det ser ut nu så skulle jag kunna offra min högra hand för att få stanna kvar på TV4.

Fredagsölen blev en resa mellan tegeluddsvägen, Republik, nått kines hak och Storstad på Odengatan. Sköna människor. TV4 science fiction lanserades. Carro limmade på en Alien i entrén. Rickard som för övrigt är min handledare fick Foghagen på fall med ett par heta solbrillor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0