Besök nummer 6 hos 3

Jag tänkte uppdatera den här telefonhistorien nu. Efter mitt 5:e besök på 3 fick jag beskedet att det bara var till att komma tillbaks i nästa vecka då reservdelarna skulle ha anlänt.

Jag går tillbaks en vecka senare. Observera att det är mitt fjärde besök på två veckor i samma butik. Mr som tappade min telefon i marken senast ler (i panik vad vet jag) när han ser att jag är tillbaks i butiken.

Trevligt att bli igenkänd. Han tar telefonen och två minuter senare är han tillbaks.

-Delarna är tyvärr slut.
-Du skojar!? Han kan inte beställa hem lite fler nästa gång?
-Han har det väldigt trångt där nere
-Ja, för en knapp till en mobil tar så stor plats

Han skrattar lite ( i panik vad vet jag)

What to do? Han får en klapp på axeln. Servicen suger, men den börjar bli riktigt personlig. Hade jag varit straight hade vi snart bytt nummer han och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0