A blessing

Så satt vi där på en lunchrestaurang med mat i magen och fett på fingrarna. Då plockar fröken Jennie upp en liten flaska med ett mirakelmedel. Jag spärrade upp ögonen. DESINFEKTIONSMEDEL. Wooooaah!

image473

-Det både rengör och återfuktar huden. Tar död på alla bakterier, säger hon. 

Och folk mobbar mig för mina två duschar om dagen. Me love you Jennie. För att du låter mig duscha när vi kommer hem klockan halv fem på morgonen. För att du förstående förser mig med en handduk istället för att ifrågasätta. Och nu ska du bli min personliga leverantör av desinfektionsmedel. Min nya lista vid dörren:

Glöm inte:

Mobil
Plånbok
Nycklar
Desinfektionsmedel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0