Tredje advent (fortfarande ingen snö)

Ingen snö, inga isbjörnar. Bara en och en halv vecka kvar till jul. Har inte investerat i några klappar och har inget nytt jobb. Ingen har tänd det tredje ljuset i advetsljusstaken, men jag vet med mig att det inte är någon idé att deppa efter en helt fantastiskt mysig helg.


Den har spenderats ute på ön tillsammans med både familjen Muhr och Eriksson. En fin kombination av nära och kära.

joanna och Micke joanna och Linn




Mor säger att jag redan förbrukat alla mina önskningar till jul, men jag trotsar henne och utökar min önskelista med en punkt:
Glödlampor

Kommentarer
Postat av: Nathan Aka Bullen

synd att jag inte kunde/orkade ta mig ut, men jag hade ju jobbet att tänka på =(



ses den 23e! med rimmen i högsta hugg!

2008-12-20 @ 11:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0