Stolta föräldrar




Våra moders- och faderskänslor växer sig starkare. Igår blev jag och Jakob föräldrar till en ballong. Det kände helt naturligt att hålla i det lilla barnet. Sedan tidigare har jag och Jakob gjort upp en deal. Den här underbara mannen har nämnligen helt fantastiska gener. Han är talangfull, intelligent och snygg. En mer lämpad spermadonator går inte att hitta. Jakob kommer bli far till mina barn. Det enda lilla kruxet är att jag inte vill bära barnet så därför kommer Joanna att vara med på ett hörn. Man skulle kunna säga att vi alla tre är övertygade om att det är en fantastisk idé.

  


Igår var det julfest med revyn. Lagom uppladdning inför de kommande veckorna med helgerna fulla av föreställningar och festligheter. Årets föreställning heter On ice och det är precis vad det blir. 30 års jubileum som toppas med en helt fantastisk scenografi som Mr Franzén har knåpat ihop. Kom och titta! Boka biljett på www.revyn.org


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0