Önskelista 2008

Julen är hääääär! *nynnar raderna för mig själv och ser mig omkring*

Var hos Masken häromdagen. Hon har sytt dukar i både rött och vitt och dekorerat sina fönster och speglar med snöspray. Här står det en ensam liten adventsljusstake på bordet som jag petat ner några kvistar av lingonris i. Hm... Jag borde önska mig julpynt i julklapp. Jag önskar mig alltid väldigt praktiskt saker.

Hittade en lista på saker jag önskade mig för två år sedan. Stumpor, sköljmedel, stekpanna och tändstift.

Listan för i år är faktiskt inte så mycket mer upphetsande. Men jag önskar mig verkligen bara saker som jag behöver.

ÖNSKELISTA - Julen 2008

Knivar (vassa som satan) två stycken.
Lakan (i flanell om Joanna får bestämma)
Kameraväska
Ett jobb
Kastrull
Muminmugg (med mårran eller hattifnattarna som motiv)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0