Ett avslutat kapitel *skål*

Segerskål med vinnarna i Stjärnor på is

Så här ser en kopia av Carina Berg ut.
 Finalisterna i Stjärnor på is Emanuele och Fredrik gnabbar efter sändning Carolina Gynning gör entré på efterfesten Lars Frölander och Gabrielle Sobin Markus tatuering Sista uppställningen i Stjärnor på is Carolina Gynning och Lars Frölander Markus Fagervall, Marie Serneholt och Johanna Götesson

Nu är Stjärnor på is ett avslutat kapitel. För alla i rampljuset och för produktionen bakom kulisserna. Hade ingen aning om vad jag gav mig in på när jag tackade ja till jobbet som webbredaktör för sajten. Orosmolnen och prestationskraven har varit ständigt närvarande, men trots det kommer jag minns det här projektet som något helt fantastiskt. Vilken erfarenhet och upplevelse det har varit att inte bara se hur en sådan här enorm produktion ser ut bakom kulisserna utan även att ha varit med och format den.  Jag hartagit del av allt som hänt. Skrattat med Carina, gråtit med Tony och kramats med Markus.

De närmsta dagarna ska jag paketera ner sajten, sen blir det kryssning med Tony tillsammans med Joanna, Patrik och Linnea. Efter det ska jag bara vara ledig. I alla fall till nästa måndag då jakten på ett nytt jobb börjar på allvar.

Ska jag tacka någon så är det Patrik. Han är den som peppat, kommit med goda råd och som dragit halva lasset tillsammans med mig på sajen. Vi har varit ett skönt team vid sidan av alla jävla tv-rävar som vi både älskar och hatar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0