Hamsterhjulet

Mor har klagat på att bloggen uppdateras för sällan. Hon vill så gärna veta vad jag gör om dagarna. Anledningen till att bloggen inte uppdateras så ofta är för att jag har för mycket annat.

Dagarna går så fort att jag inbillar mig att jag måste börja planera julklappsinköpen. På jobbet snurrar hamsterhjulet fortare och fortare. Har organiserat mängder av förberedelser inför idol-starten och fortsätter med det en vecka till innan jag får fokusera på det nya projektet.

Gjort idag:

Redaktionsmöte
Möblerat om på idol-löpet.
Bokat tid med fotograf.
Samordnat inspelning med programledarna.
Indexerat 150 auditions från Göteborg och Karlstad.
Skapat blogganvändare till fotbollskanalen.
Prat med produktionsbolaget om storlekar på jacka och tröja. (Jag och Patrik ska tydligen ha samma likadana kläder som övriga produktionen)

Efter jobb:
Hem och handtvätta lite kläder
Betala räkningar
Ta gitarren till Åkerberga och repa inför lördag
Åka hem till flickan i Skärgårdsstad och fråga hur hennes dag har varit
Sova sked hela natten

Om dagarna går fort så går nätterna ännu fortare. Längtar till sovmorgon på lördag. Sen blir det bröllop, fotografering, och kanalensdag. Jag tror inte att jag har en enda helg fram till jul som är helt ledig.

Ett ganska så fint hamsterhjul trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0