Min Kock - en bitterflata

-Vet inte om jag överlever ett valborgsfirande till
-Haha klenis, du får va nykter. Testa det en gång
-Tja inte på valborg
-Nehe
-Det är bara du som aldrig druckit alkohol som klarar det
-Jaja
-Man måste va full för att klara av alla andra som är lika vidriga som man själv är. Gud jag är en bitter flata! Otäckt. Vad gör du Linus? Det är seinfeld på femman. Men åh Linn. Kom tillbaks, berätta nåt fint som hänt dig. Vet du Linn förresten häromdan fanns det en åsna till salu på blocket
-Va
-Ja Fantastiskt..
-Du har skrapat ihop en hel konversation på egen hand..
-Ja men du försvann ju
-Jag pratade i telefon ...
-Nåt roligt måste man få ha Linn. Fan.
-Hahahaha, köp en åsna
-Man kanske borde skaffa flickvän
-Ja, eller en åsna
-Sanning klok du Linn
-Kör på åsnan dom finns på blocket
-Ja
-Det gör inte flickorna. Vi ha större chans på åsnorna du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0