Inte vilken sked som helst

Kocken talar om för mig att hon är en sked av silver på msn och har man inget vettigare att disskutera så kan det låta så här.

-Nej vet du vad, du är en mussla
-Nej en sked av silver
-Haha, Jaja du är det
-Japp tack
-Liten tesked
-Det går bra. Av silver
-Så himla liten. Tunnis. Jag är typ en slev en träslev
-Va, är inte liten! Kock är stor. Salladsbestick typ
-Hybris har du
-Icke
-Lillen
-Nej nej nej världens största sked av silver
-Herregud, nej en liten tesked
-Nej men du är inte snabb i huvet. Stor!
-Har du inget viktigare för dig än att hetsa på att du är en sked. Jag förstår inte varför jag kallade dig för min favoritsked från början. Jag tar tillbaks
-Åh elak hur många skedar har du ?
-En sked.. en kniv och en gaffel
-Ja då är jag skeden. Silver skeden. Din favorit sked
-Kocken.. har du druckit
-Tja, nej.. rörde runt för länge i vodkan igår
-Jag förstår inte att ni orkar
-Det gör vi inte
-Ni drack ju öl häromdagen
-Va!
-Inget minnne av
-Nej det minns du kanske inte men det var den natten då jag sov i din säng
-Det räknas inte
-Bara två öl
-4 starköl räknas inte det
-Nehe två
-Glöm det
-Men men..

Kommentarer
Postat av: elsa

vilken snygg bloggdesign! :D
ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-04-08 @ 22:40:08
URL: http://elsisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0