Fröken Naiv

Jag nämnde på bloggen att jag prostituerat mig på blocket. Det var ju ett skämt. Som jag tror de flesta förstod.

Men nu så figurerar jag i ett forum på flashback. Tråden för diskussionen heter Sexiga säljare på tradera. Någon har haft brist på annat och hittat annonsen, googlat mig, lagt ut både min blogg och youtubeklipp och hoppas nu på att det ska komma mer bilder.

image555

Det är tur att det bara finns idioter på internet och inte i verkligheten =/
Stackars små liv. Tror dom behöver mer mänsklig närhet och mindre tid framför datorn.

/Fröken naiv


Kommentarer
Postat av: dino

d u m m a
i
h u v u d e t
ä r
d e m
L i n n.

som du sa, för lite att göra..

2008-04-16 @ 19:02:17
Postat av: Robin

Små tonårsliv som inte fick en kram av mamma när dom var små. Inget mer ,inget mindre ovanligt, Dessa människor finns överallt på nätet och bara där. Jag har ett annat smeknamn för dem " CP" men det kanske bara är jag, men men. kram på dej

2008-04-17 @ 08:33:29
Postat av: Robin

Det var JAG som skrev det där om CP!!!

2008-04-17 @ 08:39:02
Postat av: Johnny Batong

Ja, dom är helt jävla dumma i huvudet som gillar snygga tjejer....

2008-04-17 @ 15:32:56
Postat av: k.l

Satt precis och läste på flashback,Tycker du ska vara stolt att dom tycker du är fin.. Hoppas allt löser sig med ditt boende. Ska fortsätta och läsa din blogg ett tag,
Ta hand om dig så länge / K.l

2008-04-18 @ 17:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0