En tanke på liv och död

Vill man hamna på min blogg så är ett säkert kort att skicka brev på posten. Det gör mig alltid så glad när någon gjort sig besväret. Det tyder på ett  så stort engagemang.

På hallgolvet låg ett brev från Telia. Herregud så ambitiöst och adressera direktreklam och skriva adressen för hand tänkte jag. Men det var Ava som ville påminna mig om att göra en ordentlig säkerhetskontroll på motorcykeln innan jag ger mig ut för en ny säsong.. Så jag fick både ett  fint kort och en checklista. Omtänksamhet på hög nivå.. Jag lovar att köra försiktigt.

image557

ps. När det gäller mönsterdjup på däcken så har jag beställt både nytt bak och framdäck. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0