Borde skaffa mig en karl

image551

Det här är Toni. Tyvärr är han en väldigt upptagen man. Så upptagen att han nyss kommit hem från en kärlekssemester i Rom med sin "fru" så tillika min Mask.

Masken har hittat en fantastiskt fin kille. Det är sådär fint att jag idag suckade lite lätt och önskade att jag också hade någon att åka på semester med och planera sommaren och kanske till och med hela livet med. Även om jag vet att det aldrig blir som man tänkt sig så vill jag ändå tänka så ibland.

När Marika och Toni konfererade om vilket frukostbröd dom skulle välja så sa jag att jag i alla fall inte behövde ta hänsyn till någon annans åsikt än min egen. Jag kan köpa precis det bröd jag vill. Men jag vet ju ändå inte vilket bröd jag vill ha. Jag skulle snarare bli glad om någon sa, vi tar det här brödet, så slapp jag tänka mer på den saken.

Toni skämde i alla fall bort mig genom att bära min korg. Hela vägen till kassan. Jag brukar inte känna mig som en prinsessa. Men just idag blev jag en (kanske aningen queer) men dock prinsessa för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0