Vägen till hjärtat går genom magen

Hur mycket min mor än vill straffa mig och min far och hotar med att baka en äppelpaj till BARA Robin så blir hon ändå så mammig när hon får veta att jag kommer hem.

Så hon ringer och frågar vad jag önskar till middag och egentligen kunde jag ha sagt tusen saker eller nöjt mig med allt utom kyckling för det är det enda jag äter hemma. Så sa jag bara
-Nej det spelar ingen roll.

Jag litar till fullo på att femstjärniga restaurang Mammut serverar mat av högsta klass. Och visst är det väl så.

Efter tre mål med pannkakor de senaste dygnet dreglade jag på kökbänken. Åhh.. mor har verkligen lindat familjen runt sitt finger. Inga häxkonster, bara kökskonster. Vägen till hjärtat går genom magen!


image291


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0