Konferens

Ett vuxenpoäng tycker jag att jag är värd för mitt deltagande i konferensen på blue moon hotel på lidingö. KP-truppen var samlad och jag anslöt till lunch. Det blev brain stormning och kreativt prat kring layout och redaktionellt innehåll. Hetast var diskussionen kring Masken Karlputte som varit KP:s maskot sedan 30 år men nu tagit ett kliv tillbaks och gått i pension. Den stora frågan är om han ska återuppstå från de döda eller rent ut av bytas ut mot en modernare maskot.









Med konferens följer first class fika bestående av meloner nötter och kakor i många färger och former. Vid klockan fyra sköt vi jobbet åt sidan, svepte in oss i morgonrockar och tassade runt i små svarta tofflor. Vi bjöds på turkiskt hammambad och bastu nere vid havet. Från  mini Turkiet på Lidingö till libanesisk middag på Kungsholmen.

 
Sarah Mallan och Ola på KP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0